Деякі питання організації дистанційного навчання

/Files/images/sayt_2021-22/1s.jpg

Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Наказом МОЗ від 01.08.2022 р. №1371

внесено зміни до санітарного регламенту МОЗ для шкіл.

У змінах зазначено, що в умовах воєнного стану, для учнів, які перебуваючи за кордоном здобувають освіту у другу зміну,початок занять повинен бути не пізніше 16:00 години.

В умовах воєнного стану,для учнів 1-4 класів, які здобувають освіту перебуваючи за кордоном, допускається організація дистанційної форми навчання у другу зміну.

В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

• 1-2 класів- 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

• 3-4 класів- 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

• 5-6 класів- 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;

• 7-9 класів- 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;

• 10-11 класів- 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 - по 35 хвилин, або 5 - по 30 хвилин, або 6 - по 25 хвилин.

Заходи щодо проведення занять за допомогою дистанційних технологій по КЗ "ВИСОЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 2"

Уроки проводяться за розкладом під час дистанційного навчання.

1.Робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання (теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання дітям, а практичне завдання перевіряється дистанційно).

2. Організація онлайн-консультацій вчителів.

3.Надання учням планів уроків для самостійного опрацювання (прочитай параграф, дай відповідь на запитання, подача теоретичного матеріалу через ілюстративне чи графічне зображення, лінк та відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання, виконання якого дистанційне).

4. Уроки через Skype, пряма трансляція.

5.Використання платної платформи GSOS(математика), яка на час карантину надає безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів.

6.Створення груп у месенджерах (учитель надсилає завдання, отримує виконані).

7.Віртуальний клас «ClassDojo», «Google Classroom» (платформа працює на ноутбуках, ПК, планшетах, мобільних пристроях).

Принципи роботи:

-учитель реєструється на платформі та створює «свій» клас, додаючи своїх учнів;

-учитель створює публікації, прикріплює завдання PDF-файли, посилання на веб-ресурси, фотографії, скріпи підручників;

-учні виконують завдання, малюють роботу, фотографують чи знімають коротке відео, надсилають вчителю;

-можливе коментування, тобто вчитель створює завдання, а учні його коментують, ставлять вчителю додаткові питання;

учитель оцінює роботу учня .

8.Учні завчасно забезпечені паперовими роздатковими матеріалами, спілкування у телефонному режимі з проблемних питань.

9.Використання безкоштовного сервісу онлайн-тестів освітнього проєкту «На Урок», LMS-платформ (Learning andManagementSystem), шкільної платформиSMLS/

10.Перегляд відеоуроків на телеканалі «Київ» у YouTube (о 9:30, 11:30, 13:30, тривалість 30 хв. з предметів ЗНО для учнів 10-11 класів).

11.На допомогу в підготовці учнів до ЗНО навчальні платформи:

-студія онлайн-освіти EdEra;

-гейміфікована платформаiLearn;

-безкоштовна підготовка до ЗНО – Besmart;

онлайн-курси – Prometheus.

12.Канали на YouTube – В школе, Топ школа, Цікава наука (предмети ЗНО).

13.NEED/animationstudioта книга-мандрівка (просвітницькі канали) цікаві для учнів молодших класів.

14.Виконання практичних завдань для учнів 1-4 класів на сайті Освіта.ua, платформи для вивчення математики Matifik, на Порталі вчителів початкових класів “Урок», Вчитель вчителю, учням та батькам на сайті з дитячої творчості КроКотак.

15.E-mail дистанційне навчання (здійснюється через листування учителя і учнів через мережу інтернет).

16.Застосування інструментів спілкування у дистанційному навчанні:

-електронна пошта;

-чат;

-особисті сайти чи блоги учителів;

-технології Wi-Fi, вайбер.

Примітка:вчителі надають у вайбері завдання (теоретичний матеріал, тести, вправи, задачі), які учні повинні виконати.

Якщо немає технічних можливостей,бракує гаджетів або доступу в інтернет,спілкування з проблемних питань проходить з класним керівником у телефонному режимі .

ДИСТАНЦІНЕ НАВЧАННЯ: СИНХРОННЕ Й АСИНХРОННЕ

/Files/images/sayt_2021/image-1.png

Всеукраїнська школа-онлайн

Всеукраїнська школа онлайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичної підтримки вчителів.

Мета Всеукраїнської школи онлайн — забезпечити кожному українському учневі та вчителю рівний, вільний і безоплатний доступ до якісного навчального контенту.

Платформа містить відеоуроки, тести та матеріали для самостійної роботи з 18 основних предметів: українська література, українська мова, біологія, біологія та екологія, географія, всесвітня історія, історія України, математика, алгебра, алгебра і початки аналізу, геометрія, мистецтво, основи правознавства, природознавство, фізика, хімія, англійська мова та зарубіжна література.

Діти зможуть користуватися платформою як для навчання під час карантину, так і для ознайомлення з темою, яку пропустили у школі через хворобу або з інших причин. Для вчителів розроблені рекомендації для проведення змішаного та дистанційного навчання за допомогою навчальних матеріалів платформи.

Увесь навчальний контент відповідає чинним державним освітнім програмам, а його якість перевірена Українським інститутом розвитку освіти. Перелік та тематику курсів запропоновано Міністерством освіти і науки України.

Платформу створено Громадською спілкою «Освіторія» на замовлення Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства освіти і науки України та державної установи «Український інститут розвитку освіти», за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE, який виконується Консорціумом ГО DOCCU та PH Zurich.


  • Функціонал «Кабінет учителя» та мобільні застосунки реалізовано за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Перейти до ВШО можна за посиланням нижче:

wym-1674504022621

Кiлькiсть переглядiв: 467